Blog roku 2005

Komunikat o błędzie

Notice: Trying to access array offset on value of type null w taxonomy_menu_trails_init() (linia 102 z /home/www/pejzaz.czado.com/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.module).

Cisza

P.S.
…a już myślałem, że nikomu się nie spodoba…
…szaro, mokro, zimno, do domu daleko…
…po powrocie, po kilku dniach w cywilizacyjnych betach…
…muszę tam wrócić…

Dodaj komentarz

BBCode

• Znaczniki HTML niedozwolone.
  • BBCode is enabled, but no tags are defined.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

HTML

Plain text

Display Suite code

• You may post Display Suite code. You should include <?php ?> tags when using PHP. The $entity object is available.
CAPTCHA
Udowodnij że nie jesteś robotem!
  ____     ___    ____    ____    _____
| ___| ( _ ) | ___| |___ \ |___ /
|___ \ / _ \ |___ \ __) | |_ \
___) | | (_) | ___) | / __/ ___) |
|____/ \___/ |____/ |_____| |____/
Wpisz kod z ASCII art.

Komentarze

Komentarze:
  • dziekuje po stokroc . siedze w Islandii to piekna wyspa na wiele uroku i wogole ale nasze krajobrazy mam w sercu i strasznie nam ich brakuje. Dziekuje Twoje zdjecia daja wiele radosci takim jak my.dziekuje za Twoj czas Twoja pasje . dziekuje nie potrafie wyrazic slowami tego co czulam gdy zaczelam ogladac , bede wiernie sledzic Twoje blogapowodzenia

• ~Jad

TAK BARDZO BYM CHCIAŁA TERAZ TAM BYĆ!Dzięki raz jeszcze za te piękne widoki…

• ~szaszi

boskie… dosłownie… nie może być inaczej…tylko nie wiem który z was naciskał migawkę :)

• ~Jofa

Dziękuję. :) Każdy ma swój pędzel – Twoim jest fotografia, moim słowa. Bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia, bo widać w nich że nie patrzysz na góry przelotnie i turystycznie, ale sercem. Od jakiegoś czasu jestem tu częstym gościem i zamierzam nadal bywać. Kto wie moze rzeczywiście kiedys minęliśmy się we mgle na szlaku. Mam nadzieję że aparat ma się już lepiej i że z tego wyjdzie. :) Pozdrów go ode mnie. (zapraszam też do siebie – http://www.jofa.blog.pl)

• ~Polcia

Dawno mnie tutaj nie bylo. Widze kilka zmian. Nie tylko w wygladzie bloga ale rownierz w zdjeciach. Niby tematyka ta sama ale jest w twoich pracach cos nowego co czyni te zdjecia coraz lepsze :)

• ~nenyan. odrobinę smutna, trochę dużo bardziej szczęśliwa.

„…i ja pobiegnę w tę mgłę…”…Przypomniały mi się właśnie słowa tego wiersza, choć przecież powinnam raczej powiedzieć: i ja wróciłam z tej mgły…Jest trzecia w nocy… Godzinę temu, dokładnie o 02.07 wysiadłam z pociągu relacji Zagórz-Gdynia i nie mogłam uwierzyć. Nie mogłam uwierzyć, że To już się skończyło, że zostały tylko fotografie i wspomnienia… Dzięki którym lista ‘za co Je kocham’ wydłuży się o kilka imion i parę miejsc… Czuję się zmęczona, pociągowo-brudna i spragniona normalnego obiadu, bez chińskiej zupki w jadłospisie. A jednak choć zaraz odpocznę, to tak bardzo chcę tam wrócić… Zawsze obiecywałam sobie po powrocie z Końca Świata, że za rok pojadę gdzie indziej, bo przecież jeszcze tyle pięknych miejsc jest w Polsce do zobaczenia… Tymczasem w tym roku ja JUŻ tęsknię, JUŻ chcę wrócić… Sama nie wiem co powiedzieć, bo brakuje mi z wrażenia słów i głos mi się załamuje…Przybiegłam od razu do Ciebie. Przybiegłam, bo wiedziałam, że znajdę tutaj To, co jeszcze kilkanaście godzin temu było moim domem, moim światkiem, moim wszystkim. I gdzie byłam szczęśliwa… I choć na Twoim zdjęciu jest Ukraina, to ta mgła… Przecież taka sama żegnała mnie wczoraj rano, kiedy w strugach deszczu opuszczałam bacówkę „Pod Małą Rawką”……i wciąż w uszach brzmi śpiewana wtedy piosenka…’…jest inny świattak wiem, gdzieś tunie za lasami tampo prostu on jest tu…’:(((((((((((((

• czado

Zdjęcie zrobiłem jak zwykle, po to by nie zapomnieć.Nie myślałem, że moje odczucia można przedstawić słowami, które to lepiej zilustrują … Podziwiam… chylę czoła i proszę o jeszcze…

• ~czado

Trudno oprzeć się wrażenu, że spotkaliśmy się kiedyś na szlaku, właśnie w takiej mlgle. Ale ty potrafiłaś o to ująć w słowa, które pokazują więcej niż moje zdjęcie. Chylę czoła i potaram się o bardziej wodoszczelny aparat. Ten, którym robiłem tę fotkę leży na sali operacyjnej i walczy o życie…

To nie my wybieramy mgłę, to mgła wybiera nas……a od nas zależy reszta…

• ~puella

Przepiękna mgła – niesamowita – uwielbiam takie podziwiać rano gdzieś tam, na szlaku, po wyjściu z namiotu skoro świt – albo… w necie :) ))))Błądzić w takiej chyba nie odważyłabym się jednak :)

• ~Anitka:)

I to ma być lato? Zdjęcie samo w sobie ładne, ale w życiu bym nie powiedziała że zostało zrobione w sierpniu. Nie ma to jak wariacje klimatyczne ;]

• ~filthy maiden

:) chce to zobaczyc na wlasne oczy!!!

• ~Jofa

Na przekór wszystkiemu kocham włóczyć się po górach we mgle, kiedy tak trudno o opiewane panoramy. Wtedy szlaki-autostrady pustoszeją i tylko czasem z mlecznej wilgoci wyłoni się wytrwały wędrowiec, którego serce poznało góry już gdy ujrzał je po raz pierwszy, wtedy zawieszone w powietrzu krople niosą zapach lasów i traw falujących na wietrze, wtedy każdy kawałek szlaku odkrywam sama, odcięta od domów, wiosek, tłumów słucham każdego swojego kroku i każdego oddechu idących za mną przyjaciół . A cała niesamowitość, majestat, olśniewające piękno kryjące sie gdzieś za tą mglistą zasłoną staje się nieodgadnione i tym potężniejsze, tym cudowniejsze, a cała wędrówka staje się opowieścią i przygodą, naszą własną małą-wielką opowieścią. Wtedy schodzimy ze szlaku jako wędrowcy i zdobywcy. :)

• ~Zielony_Motylek_

i przywieź kolejne zdjęcia… ;)

• ~Aspazja

Piękne

• ~Tyrande

niesamowite zdjęcia, aż mam ochotę tam pojechać :) pozdrowienia od : http://www.smocze-swiaty.blog.onet.pl

• ~Qra

samotne drzewo, tajemniczy opiekun miejsca Bardzo nastrojowe ujęcie

• ~nun...

… więc cichutko sobie pozostanę tutaj…

• ~papik

Szedłem kiedyś we mgle. Było to w mieście. Ludzie narzekali na pogodę, a ja pomyślałem jak pięknie wygląda ten cały krajobraz. Chciałbym znaleźć się w tym zdjęciu.

• ~mart

i taka miękka ta cisza, i taka ulotna.

• ~Julia

Cisza wypelniala mnie dzisiejszego poranka…Brakowalo mi tylko obrazu. Juz go mam…Dziekuje…

• ~Gilraen

Mgła – schronisko Nocy w sercu Dnia. Tworzy kształty i myśli, których nie odnajdziesz w głębokim śnie. Piękne zdjęciewww.nightshunter.blog.onet.pl

• „…Kiedy cisza świat zaległa…”asica-1984.blog.onet.pl

• ~Mr. D

To się da określic tylko jednym słowem… przepiękny widok. Pozwolę sobie dodac link do pańskiego bloga na moim. zajmuje sie pan fotografią profesjonalnie?

• ~Violcia

Dopiero wczoraj mogłam cieszyć sie widokiem pięknych mgieł w górach… oddychałam pełną piersią :) gdy tu zaglądam, czuje się to samo :) )) pozdrawiam

• ~Asia

Ależ klimacik… w takiej mgle błądzić to prawdziwa uczta dla zmysłów…

• ~czado

Tak, to na przełęczy Prysce.

• ~Krz

Panie Waldku czy to zdjęcie jest z Ukrainy, Gorganów?

• ~Zielony_Motylek_

…i jako mgła okryłaś wszelką ziemię…